Kampania promująca Plusha na kartę z pakietem 1 500 GB na lata i nawet 200 GB na start jest już w emisji.
Tworzenie reklamy dla marki Plush to świetna zabawa. W świecie, w którym wszystkie te wielkie reklamy korporacyjne wyglądają niemal tak samo, a twórcy starają się nie być szaleni, dzicy, inni, kanciaści, mroczni. Reklamy Plusha dają powiew świeżego powietrza. I to zaczynając od podstawowej idei marki, która już sama w sobie jest genialna – Plush jako marka jest zabawna, oryginalna i wyróżniająca się. Ten pomysł nie tylko mnie inspiruje, ale także kreatywnych z agencji, którzy są autorami tych wszystkich świetnych historii. Daje im elastyczność i pole do eksperymentowania, aby być nieco mroczniejszym, zabawniejszym. A ten potencjał jest niesamowity. Największym wyzwaniem było w tym wypadku zmieszczenie wszystkich niezwykłych pomysłów, do których zainspirował nas gatunek, horror, w 30 sekundach. Dodatkowo przy tym projekcie mam osobistą, emocjonalną satysfakcję, moja dwuletnia córka kocha reklamę Plusha i prosi mnie abym jej pokazywał ją na okrągło. To gratyfikacja, której nie da się porównać z niczym innym"
Mitja Okorn, reżyser
Szukaliśmy jesiennych okoliczności w jakich można było osadzić ofertę, gdzie Plush ma być wygranym bohaterem spotu a towarzyszyć ma mu paczka przyjaciół. Spośród konceptów na różne jesieniarskie gadżety typu dynie, robótki ręczne czy przetwory na zimę, wyróżniał się koncept z wywoływaniem duchów, czyli klimat halloweenowy. Misiek i jego ekipa siedzą nad planszą Ouija. Jaki będzie efekt igrania z drugą stroną? Tego spotu nie da się przegapić w jesiennych blokach reklamowych."
Iza Maleszyk, account supervisor Freundschaft