Zawsze dużą satysfakcję daje nam możliwość pracy dla klientów, z którymi jesteśmy związani także jako konsumenci. A tak jest właśnie z home.pl! Cieszy nas także kolejny klient, który postanowił nam zaufać w kontekście stałej współpracy w kilku obszarach: strategia, kreacja i media. Szczególnie, że jest to marka będąca liderem kategorii obecnym na rynku już od 25 lat"
Maciej Janiszewski business development director Freundschaft
home.pl to marka, która właśnie obchodzi 25 lat istnienia. Przez ten czas od małej firmy ewoluowaliśmy do pozycji lidera usług internetowych w Polsce. Dzięki nam dokonuje się gigantyczna transformacja cyfrowa polskiej gospodarki, którą wspieramy i dalej będziemy rozwijać z przedsiębiorcami. Chcąc podkreślić znaczenie ćwierćwiecza istnienia, rozpoczynamy wraz z Freundschaft przygotowania do świętowania roku jubileuszowego. Wspólnie stworzone i opracowane działania komunikacyjne będą podkreślać doniosłość okazji oraz długą drogę jaką przebył home.pl przez 25 lat działalności."
Magdalena Chudzikiewicz, Chief Commercial Officer i Członkini Zarządu home.pl