Po wygranym przetargu, o którym pisaliśmy w październiku 2022, agencja Freundschaft, we współpracy z działem komunikacji home.pl, przygotowała kampanię wizerunkową marki pod hasłem „Własna strona to dopiero początek”. Kampania startuje 9 stycznia i będzie emitowana w stacjach TV (TVN, Polsat) oraz online. Kampanię tworzą spot 30 sekundowy i jego skrót 15 sekund, emitowane w stacjach TV oraz 4 spoty 15- i 6 sekundowe przygotowane na potrzeby komunikacji online. Działania komunikacyjne zaplanowane są na 3 miesiące.
W nowej kampanii home.pl marka wysyła jasny komunikat do właścicieli firm - jeśli pomimo całego wysiłku, biznes nie kręci się tak, jak byś sobie tego życzył, to albo świat stanął na głowie, albo potrzebujesz wsparcia home.pl.
W nowej kampanii home.pl marka wysyła jasny komunikat do właścicieli firm - jeśli pomimo całego wysiłku, biznes nie kręci się tak, jak byś sobie tego życzył, to albo świat stanął na głowie, albo potrzebujesz wsparcia home.pl.
Nowa kampania ma na celu poinformować ludzi biznesu, że home.pl ma im do zaoferowania znacznie więcej niż tylko domenę www. Używając języka marki: mogą albo sami pchać ten biznesowy wózek, albo skorzystać z profesjonalnego wsparcia i nowoczesnych rozwiązań home.pl w zakresie prowadzenia biznesu online."
Monika Kamińska senior copywriter Freundschaft
Bohaterem oraz czynnym narratorem kampanii jest doradca, grany przez aktora młodego pokolenia, Kamila Szeptyckiego. Kompetentny i obdarzony poczuciem humoru, skraca dystans do marki. Obserwuje biznesy swoich klientów z bliska i na bieżąco komentuje oraz doradza. Wierzy w przedsięwzięcia, docenia wysiłki, kibicuje właścicielom i pomaga w odniesieniu sukcesu.
Współpraca w ramach umowy Freundschaft i home.pl zaplanowana jest do końca 2023 roku, a jej zakres dotyczy obsługi strategicznej, przygotowania konceptu komunikacyjnego marki, opracowania i wdrożenia platformy kreatywnej oraz produkcji materiałów komunikacyjnych. Zespół Freundschaft Commerce jest odpowiedzialny za opracowanie strategii mediowej.
***
Grupa Freundschaft to trzy wyspecjalizowane marki Freundschaft, Freundschaft The Digitals i Freundschaft Commerce, tworzące komunikację marketingową - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu Mediacap SA.