Vectra wspólnie z Netflixem realizuje kampanię zatytułowaną "Vectra prezentuje: Netflix i życie". Jej głównym celem jest promocja pakietu Netflixa w ofercie Vectry razem z Internetem światłowodowym operatora. Za część kreatywną odpowiada agencja Freundschaft The Digitals, komunikacja oferty odbywa się poprzez nawiązanie do popularnych treści Netflixa.
Ideą kampanii jest założenie, że klienci Vectry i Netflixa mają w życiu różne rozterki. Pomoc niosą im Agenci Vectry, którzy pojawiają się w domach klientów i pomagają wyjść ze wszelkich opresji. Odpowiedzią na rozwiązanie trudnych sytuacji jest właśnie Netflix i Internet od Vectry!
Spoty z serii "Netflix i życie" można obejrzeć na kanale Vectry na Youtube.
Dodatkowo, w mediach społecznościowych przygotowana została specjalna seria kart „Netflix i życie”. Seria w postaci porad na Reels i Instastories pomaga radzić sobie w skomplikowanych relacjach. Co zrobić, gdy któreś z nas dopuści się zdrady i obejrzy odcinek naszego ulubionego serialu bez tej drugiej osoby? Jak wyjść z twarzą, gdy ktoś odkryje, że mamy crusha na jedną z postaci serialowych? Agenci Vectry przygotowali sześć zabawnych porad jak znaleźć rozwiązanie w sytuacji:
- Zdrada serialowa,
- Jak zagadać?
- Dobre wrażenie,
- Daleko jeszcze?
- O co chodzi?
- Znowu sen.
Karty z podpowiedziami mogą być przez użytkowników przesyłane dalej, co zwiększa potencjał zasięgowy kampanii.
Scenariusz i idea kampanii skonstruowane są tak, by trafiały do każdego z nas. Format zachęca do zapoznania się z ofertą Vectry w przyjemny sposób. Kampanią Vectry i Netflixa udowadniamy, że w dobie hard sellingu można zrobić reklamę, która będzie ciekawą i rozrywkową treścią. Reklamą, którą chce się zobaczyć do samego końca :)"
Szymon Kotarbiński, social media supervisor Freundschaft The Digitals
Cała akcja została uzupełniona o działania z popularnymi lifestylowymi twórcami internetowymi. Ich zadaniem jest odegranie scenariuszy, które przytrafiają im się podczas oglądania seriali na Netflix. Razem z Vectrą przedstawią rozwiązania tych sytuacji w sposób lekki i zabawny. Publikacje pojawią się w formie video zarówno na Instagramie jak i na TikToku.
Kampania w mediach społecznościowych toczy się jako część nowej wiodącej kampanii Vectry, o której pisaliśmy we wrześniu. W ramach kampanii wiodącej Freundschaft The Digitals przygotowało między innymi spoty w mediach digital oraz formaty digital out of home w centrach, czyli całą kampanię 360 stopni największych miast w Polsce.
Więcej informacji na temat nowej oferty można znaleźć na stronie: www.vectra.pl.
***
Grupa Freundschaft to trzy wyspecjalizowane marki Freundschaft, Freundschaft The Digitals i Freundschaft Commerce, tworzące komunikację marketingową - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu Mediacap SA.
Grupa Vectra oferuje nowoczesne usługi Internetu światłowodowego, telewizji cyfrowej, VOD, OTT, telefonii mobilnej i stacjonarnej, a także profesjonalne usługi dla biznesu. Grupa nieustannie rozwija swoje produkty, w tym usługę TV Smart, która umożliwia korzystanie z nowoczesnej platformy wideo
w standardzie 4K, zarówno tradycyjnie poprzez dekoder, jak i poprzez aplikację mobilną, telewizor, czy przeglądarkę internetową. Obecnie z 4 mln usług Grupy Vectra korzysta ponad 1,7 mln gospodarstw domowych, a w zasięgu sieci operatora znajduje się ich 4,6 mln.