Jak podają wirtualnemedia.pl w pierwszym miesiącu pełnej działalności Viaplay w Polsce serwis zanotował ponad 2,2 mln użytkowników odwiedzających serwis. Viaplay osiągnął wzrost względem pierwszego miesiąca działalności o prawie milion użytkowników (o 978,8 tys. użytkowników, czyli 77 proc.). Wynik ten uplasował Viaplay w top 10 serwisów VOD w Polsce.
Bardzo dobry start platformy Viaplay na polskim rynku to wynik dwóch elementów - wyrazistej komunikacji i unikalnego contentu. Z perspektywy komunikacyjnej - oparliśmy komunikację o silne insighty konsumenckie. Użytkownikowi łatwo jest w nich dostrzec samego siebie i się z nimi utożsamić. Z perspektywy produktowej - marka dostarcza konsumentom unikatowy content bardzo popularny wśród grupy docelowej taki jak np.: Bundesliga (TOP3 najpopularniejszych lig piłkarskich wśród polskich widzów) czy mecze Legii Warszawa w Lidze Europy (Legia gra w tych rozgrywkach pierwszy raz od 5 lat).
Maciek Janiszewski, Business Development Supervisor Freundschaft The Digitals