Kampania promuje ekspresowe dostawy na terenie Warszawy, za strategię komunikacyjną i koncept kreatywny kampanii odpowiada Freundschaft The Digitals.
Celem kampanii jest zbudowanie wysokiej świadomości nowej marki w kategorii ekspresowych dostaw zakupów spożywczych i pierwszej potrzeby. Na potrzeby kilkumiesięcznej kampanii przygotowane zostały formaty outdoor, spoty radiowe i działania w mediach digital.
Swyft to usługa, która działa ekspresowo. Aby to podkreślić stworzyliśmy kampanię, w której głównym elementem są onomatopeje podkreślające szybkość. Żeby były one jak najbardziej widoczne, w projektach graficznych nadaliśmy im komiksowy, dynamiczny charakter, kontrastujący z wyrazistym tłem. A żeby były słyszalne, wykorzystaliśmy je w reklamach radiowych i formatach digitalowych.
Natalia Wrońska-Pietrzak, senior copywriter i Andrzej Błachut senior art director
Swyft umożliwia klientom łatwy zakup artykułów spożywczych i innych produktów codziennego użytku (np. kosmetyków i artykułów gospodarstwa domowego) za pomocą aplikacji Swyft.app, dostępnej w marketach Google Play i App Store. Użytkownik opłaca zakupy korzystając z platformy Przelewy24. Zamówienie kompletowane jest w lokalnym magazynie, z którego odbiera je jeżdżący na rowerze kurier i dostarcza do klienta w czasie nie dłuższym niż 15 minut. Twórcy aplikacji deklarują plany ekspansji we wszystkich większych miastach w Polsce.
***
Grupa Freundschaft to dawniej Scholz & Friends Warszawa, Emlab, The Digitals i Booost. Tworzy całościową komunikację dla marek - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu giełdowego Mediacap SA.
Grupa Freundschaft
Mangalia 2a
Warszawa
+48 22 463 86 48
www.freundschaft.pl