1 sierpnia do zespołu agencji Freundschaft dołączyła Monika Kostecka, obejmując stanowisko Group Account Directora. Monika zastąpiła Monikę Szadkowską, która zdecydowała się odejść z agencji.
Monika Kostecka to doświadczona managerka, która może pochwalić się ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku reklamowym. Jej kariera rozpoczęła się w dziale marketingu po stronie klienta w nieistniejącej już sieci francuskich hipermarketów Geant, gdzie zdobyła doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych. Następnie Monika pracowała w dziale marketingu niemieckiej sieci hipermarketów REAL, gdzie rozwijała swoje umiejętności w zarządzaniu projektami marketingowymi.
Od 2009 roku Monika Kostecka związana jest z rynkiem agencyjnym, a przez prawie 10 lat była kluczowym członkiem zespołu Saatchi & Saatchi. Tam jako Account Supervisor odpowiadała za kompleksową obsługę jednego z największych klientów agencji - sieci hiper i supermarketów Carrefour. W kwietniu 2018 roku dołączyła do agencji Scholz & Friends Warszawa. Początkowo pracowała w warszawskim oddziale agencji, następnie przeprowadziła się do Katowic, gdzie odpowiedzialna była za otwarcie filii agencji i jej nowe biuro. Powstał tam kilkunastoosobowy zespół obsługujący w pełnym zakresie gazetki handlowe oraz CMS dla niemieckiej sieci dyskontów ALDI.
Jako Group Account Director w Freundschaft, Monika Kostecka będzie pełniła kluczową rolę w zarządzaniu relacjami z klientami oraz nadzorowaniu strategii marketingowych. Będzie również odpowiedzialna za kierowanie zespołem współpracującym z ALDI oraz Drogeriami dm.
Ogromnie cieszy mnie powrót do naszych szeregów takiej specjalistki oraz managerki, jakim jest Monika. Poza szeroką wiedzą z zakresu komunikacji szczególnie w obszarze retail marketingu, Monika wnosi wyjątkową pasje i zaangażowanie. Potrafi skutecznie wzmacniać więzi i budować relacje wśród współpracowników, a w efekcie tworzy mocne i zgrane zespoły. "
Magdalena Korczak, Deputy Managing Director Freundschaft
***
Nazywamy się Freundschaft, co z niemieckiego znaczy Przyjaźń. Jesteśmy po niemiecku pragmatyczni i po przyjacielsku szczerzy. Jak mówimy, tak robimy. Od przygód na jeden projekt wolimy związki długoterminowe. Jak ktoś do nas dołączy, to na długo. Jeśli postanowi coś zmienić, to po jakimś czasie wraca. Specjalizujemy się w platformach kreatywnych i proponujemy rozwiązania, które po prostu działają i często żyją dłużej niż jedna kampania. W ten sposób lepiej służą produktom i konsumentom. Bo platforma to jak postawienie marki na nogi, a że sami twardo stąpamy po ziemi to wiemy jakie to ważne.