Wystartowała od dawna zapowiadana premiera Disney+ na polskim rynku. Platforma oferuje dostęp do filmów i seriali Disneya, Pixara, Marvela, Gwiezdnych Wojen, National Geographic oraz wielu innych.
W dniu premiery usługa streamingowa pojawiła się także w ofertach Polsat Box, Plusa, Netii i Polsat Box Go. Grupa Polsat Plus to jedyny operator usług płatnej telewizji i telekomunikacyjny w Polsce, który oferuje Disney+. Kampanię dla wszystkich czterech marek przygotowała agencja Freundschaft.
Oferta Plusa z Disney + promowana jest w wersji z abonamentem głosowym oraz internetowym (Internet 5G/LTE i Plus Światłowód). Polsat Box oferuje pakiety telewizji razem z Disney+ w ofertach z pakietem L i z pakietami dodatkowymi oraz abonamentem od 100 zł/miesięcznie.
Oferta promowana jest także w nowym pakiecie Polsat Box Go Premium z Disney+, który jest połączeniem ponad 100 kanałów telewizyjnych, bogatej biblioteki filmów, seriali, programów rozrywkowych i informacyjnych oraz biblioteki Disney+.
Oferta promowana jest także w nowym pakiecie Polsat Box Go Premium z Disney+, który jest połączeniem ponad 100 kanałów telewizyjnych, bogatej biblioteki filmów, seriali, programów rozrywkowych i informacyjnych oraz biblioteki Disney+.
Kooperacja Plusa i Disneya to spore wyzwanie. Musieliśmy dostosować się do wytycznych zza oceanu i pracować w dużej dyscyplinie czasowej. Niemniej, temat mega wdzięczny, i wszyscy ze zniecierpliwieniem czekaliśmy na premierę oferty w Polsce!"
Weronka Zielińska, creative group head Freundschaft
***
Grupa Freundschaft to trzy wyspecjalizowane marki Freundschaft, Freundschaft The Digitals i Freundschaft Commerce, tworzące komunikację marketingową - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu Mediacap SA.