XTB rozpoczęło właśnie nową kampanię oferowanych przez siebie rozwiązań inwestycyjnych. W spotach reklamowych autorstwa Freundschaft The Digitals pojawił się nowy globalny ambasador marki XTB - Conor McGregor, mistrz UFC dwóch kategorii wagowych, przedsiębiorca i globalna ikona biznesu i sportu.
W nowych spotach, stanowiących kontynuację formatu kreatywnego wypracowanego w Freundschaft The Digitals, główny przekaz dotyczy inwestowania w różnego rodzaju aktywa, dostępnego dla każdego, kto jest gotowy je rozpocząć. Conor McGregor będzie promować szeroką gamę oferowanych rozwiązań inwestycyjnych przez XTB.
Reklamy mają podkreślać, że dzięki zapewnianemu przez firmę łatwemu dostępowi do platformy, kursom edukacyjnym i profesjonalnym analizom rynkowym inwestowanie staje się dostępne dla każdego. Zdjęciom w Dublinie towarzyszyła międzynarodowa ekipa ambasadora marki oraz osobisty operator filmujący każdy krok Conora.
Nowy ambasador XTB, Conor McGregor jest nie tylko doskonałym sportowcem, ale okazał się również bardzo sprawnym aktorem na planie. Świetnie pamiętał teksty, nie mylił się na planie, niektóre ujęcia wybieraliśmy już po pierwszym dublu. Jest naszym odkryciem aktorskim i nie zdziwmy się, jeśli się okaże, że rozpoczęliśmy wielką karierę filmową Conora"
Marcin Mroczek dyrektor kreatywny Freundschaft
Spot powstał we współpracy z domem produkcyjnym Dobro i został wyreżyserowany przez Marcina Filipka. Nowa kampania jest kontynuacją strategii marketingowej XTB z wykorzystaniem znanych postaci w roli globalnych ambasadorów marki. W 2020 roku ambasadorem firmy został Jose Mourinho, światowej sławy trener piłki nożnej. Od pewnego czasu XTB angażuje się w działania związane ze sportami walki. Na początku tego roku w kampanii XTB udział wzięła polska mistrzyni UFC Joanna Jędrzejczyk. Dalsze efekty kontynuacji formatu kreatywnego ukażą się jeszcze tej jesieni.
***
Grupa Freundschaft to trzy wyspecjalizowane marki Freundschaft, Freundschaft The Digitals i Freundschaft Commerce, tworzące komunikację marketingową - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu Mediacap SA.