W maju marka Apple dołączyła do szerokiego portfolio telefonów dostępnych w ofercie Plusa. Komunikację tej szczególnej oferty przygotowała agencja Freundschaft. Działania komunikacyjne obejmują 30 sekundowy spot oraz jego warianty długości 30 i 6 sekund, które zostały przygotowane w ramach formatu kreatywnego Plusa oraz ogólnopolską kampanię na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Plus, jako jedyny operator telekomunikacyjny na polskim rynku, wprowadził program, w ramach którego będzie można kupić iPhone w niskich ratach i co 2 lata wymieniać go na nowszy model.
Ta wyjątkowa i niespotykana na polskim rynku oferta zasługiwała na wyjątkową oprawę. I trochę zabawy. Do projektu zaprosiliśmy Marcina Filipka, a wśród występujących aktorów jedną z głównych ról odegrał Piotrek Jakubowski, art director i mój team partner"
Michał Konert, copywriter z Freundschaft
***
Grupa Freundschaft to trzy wyspecjalizowane marki Freundschaft, Freundschaft The Digitals i Freundschaft Commerce, tworzące komunikację marketingową - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu Mediacap SA.