Brown-Forman Polska, oddział Brown-Forman Corporation, jednego z najstarszych i największych amerykańskich koncernów produkujących alkohole z segmentu premium, wybrał Grupę Freundschaft do obsługi dwóch wiodących marek z portfolio.
Spółki Grupy Freundschaft odpowiadać będą za obsługę strategiczną
i kreatywną marek Finlandia Vodka i Jack Daniel's Tennessee Whiskey, pełniąc funkcje wiodących agencji komunikacyjnych. Współpraca jest wynikiem przetargu, rozstrzygniętego w kwietniu br., kompleksowy przegląd agencji oraz doradztwo w procesie przetargowym jest efektem pracy Shortlist Consulting.
i kreatywną marek Finlandia Vodka i Jack Daniel's Tennessee Whiskey, pełniąc funkcje wiodących agencji komunikacyjnych. Współpraca jest wynikiem przetargu, rozstrzygniętego w kwietniu br., kompleksowy przegląd agencji oraz doradztwo w procesie przetargowym jest efektem pracy Shortlist Consulting.
Partnerzy finalizują pogłębione prace strategiczne i kreatywne, pierwsze efekty współpracy z Freundschaft i Brown-Forman widoczne będą we wrześniu w kanałach social media.
Jack Daniel’s i Finlandia Vodka to marki, których nikomu nie trzeba przedstawiać. Jesteśmy dumni, że będziemy mogli tworzyć ich komunikację na polskim rynku. Dziś marki premium stoją przed bardzo ciekawym wyzwaniem, jak utrzymać swoją pozycję i relację z konsumentem w środowisku ciągłej zmiany. Z przyjemnością zmierzymy się z tym zadaniem!"
Anna Koszur, chief executive officer Freundschaft
***
Grupa Freundschaft to trzy wyspecjalizowane marki Freundschaft, Freundschaft The Digitals i Freundschaft Commerce, tworzące komunikację marketingową - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu Mediacap SA.