Tym razem Plush, w swojej kolejnej kampanii, zabiera nas na Wyspę Miłości. Wydawać by się mogło, że pluszowy miś nie ma szans z umięśnionymi i opalonymi chłopakami. Jednak szybko okazuje się, że trzeba mieć do zaoferowania coś więcej niż same mięsnie. Ostatecznie więc zwycięża miłość, miłość do abonamentu Plusha oczywiście. A nam, takie romantyczne zakończenie bardzo się podoba ☺ Najciekawszym wyzwaniem w pracy nad tą kampanią było odtworzenie programu typu reality show, z jego charakterystycznymi elementami, miejscem akcji i przede wszystkim bardzo charakterystycznym castingiem oraz strojami. Trochę chcieliśmy sobie z tego formatu zażartować, bo trudno też brać programy tego typu na serio. Naszym celem było stworzyć wrażenie jakby widz oglądał fragment takiego programu. Mamy nadzieję, że efekt został osiągnięty."
Marcin Mroczek dyrektor kreatywny Freundschaft