Viaplay po latach przejmuje od Canal + Premier League i rusza z kampanią przygotowaną przez Freundschaft The Digitals
W pierwszy weekend sierpnia startuje Premier League i kampania reklamowa promująca rozgrywki w Viaplay.
Autorem adaptacji konceptu kreatywnego „Can’t get enough” jest Freundschaft The Digitals. W ramach kampanii przygotowano spoty z udziałem polskich fanów piłki nożnej, reklamę radiową oraz key visuale ze zdjęciami polskich fanów footballu. Hasłem kampanii jest „Nigdy dość” a motywem przewodnim jest utwór „Just can’t get enough” Depeche Mode, wykonywany w spotach przez głównych bohaterów.
Do spotu reklamowego zaproszono polskich kibiców Premier League, m.in. z West Ham Poland, Arsenal FC – Warsaw Gunners, True Blues Poland - Chelsea Supporters Club.
Kampania została zrealizowana przez team kreatywny Gosia Kachnikiewicz (art director), Piotr Janiszewski (copywriter) przy dodatkowym wsparciu ze strony Johana Pasternaka (senior art director).
„Fajnie było poznać i popracować z prawdziwymi kibicami angielskiej ligi. Nie są to aktorzy, którzy są przyzwyczajeni do pracy na planie, ale prawdziwi pasjonaci piłki nożnej.Dzięki ich pasji i zaangażowaniu, w naszej reklamie czuć emocje i prawdziwą piłkarską atmosferę, na której nam zależało. Kibice nie tracili humoru nawet pomimo wysokiej temperatury jaka towarzyszyła nam tego dnia na planie - 38 C w pełnym słońcu! Produkcja reklam z takimi osobami to prawdziwa przyjemność. Nigdy dość Premier League!” mówi Johan Pasternak, senior art director Freundschaft The Digitals.
Autorem adaptacji konceptu kreatywnego „Can’t get enough” jest Freundschaft The Digitals. W ramach kampanii przygotowano spoty z udziałem polskich fanów piłki nożnej, reklamę radiową oraz key visuale ze zdjęciami polskich fanów footballu. Hasłem kampanii jest „Nigdy dość” a motywem przewodnim jest utwór „Just can’t get enough” Depeche Mode, wykonywany w spotach przez głównych bohaterów.
Do spotu reklamowego zaproszono polskich kibiców Premier League, m.in. z West Ham Poland, Arsenal FC – Warsaw Gunners, True Blues Poland - Chelsea Supporters Club.
Kampania została zrealizowana przez team kreatywny Gosia Kachnikiewicz (art director), Piotr Janiszewski (copywriter) przy dodatkowym wsparciu ze strony Johana Pasternaka (senior art director).
„Fajnie było poznać i popracować z prawdziwymi kibicami angielskiej ligi. Nie są to aktorzy, którzy są przyzwyczajeni do pracy na planie, ale prawdziwi pasjonaci piłki nożnej.Dzięki ich pasji i zaangażowaniu, w naszej reklamie czuć emocje i prawdziwą piłkarską atmosferę, na której nam zależało. Kibice nie tracili humoru nawet pomimo wysokiej temperatury jaka towarzyszyła nam tego dnia na planie - 38 C w pełnym słońcu! Produkcja reklam z takimi osobami to prawdziwa przyjemność. Nigdy dość Premier League!” mówi Johan Pasternak, senior art director Freundschaft The Digitals.
„Kiedy jako dziecko biegałem po boisku w koszulce Ruud Van Nistelrooy’a z Manchesteru United nie przypuszczałem, że wiele lat później będę mógł nakręcić reklamę poświęconą najlepszej lidze świata - Premier League. Jako kibic angielskiego futbolu to była super okazja, żeby poznać innych fanów angielskich drużyn. Od razu złapaliśmy nić porozumienia, co miało pozytywny wpływ na workflow na planie zdjęciowym. I just can’t get enough kręcenia takich reklam!” komentuje Piotr Janiszewski, copywriter Freundschaft The Digitals.
Media do kampanii zaplanował dom mediowy PHD, współpraca z fanklubami została zrealizowana przy wsparciu MSL Group.