Kamil Majewski dołącza do Grupy Freundschaft jako Dyrektor Kreatywny. Jego wszechstronność zarówno w tworzeniu dużych kampanii 360, projektów innowacyjnych opartych na nowych technologiach oraz nagradzanych kreacji, stanowi istotną część planu rozwoju Freundschaft,
Kamil swoją karierę w reklamie rozpoczął w 2006 roku, pracując w takich agencjach jak DDB Warszawa, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Cheil oraz GONG. Pod jego kierownictwem w Saatchi & Saatchi, agencja zdobyła dwukrotnie z rzędu tytuł Agencji Reklamowej Roku EFFIE, a także była najlepsza w rankingu agencji konkursów KTR i Innovation w 2018 roku. Jego projekty były wielokrotnie nagradzane, w tym na prestiżowych festiwalach Cannes Lions, Clio, Eurobest, Golden Drum, MIXX Awards, KTR oraz Innovation, gdzie zdobywał również Grand Prix.
„Profil nowego dyrektora kreatywnego był przez nas głęboko przemyślany. Chcieliśmy znaleźć lidera, który nie tylko rozumie naszą wizję, ale także potrafi ją rozwijać w efektywnej współpracy z zespołem. Wierzę, że Kamil wniesie do Freundschaft nową energię, która pozwoli nam dostarczać klientom nie tylko skuteczne, kreatywne, ciekawe, ale i pionierskie rozwiązania. A przede wszystkim - po prostu bardzo się cieszę na naszą współpracę,”– mówi Anna Koszur, CEO Grupy Freundschaft.
Majewski pracował z takimi markami jak McDonald’s, Samsung, Tyskie, Carrefour, IKEA, CANAL+, VISA, ING, Gillette, Theraflu, Head&Shoulders, Voltaren, Jacobs, Toyota, Microsoft, Adidas, T-Mobile, Carlsberg, Orange, Huawei, Xiaomi i Żabka.
Poza pracą w reklamie, jest prawnikiem z wykształcenia, kibicem piłkarskim, fanatykiem grilla, autorem powieści oraz współtwórcą filmów dokumentalnych, które były prezentowane na festiwalach w Mediolanie, Krakowie i Toruniu.