Data Booster to nowe narzędzie do targetowania, oparte na wysokiej jakości danych deklaratywnych z panelu internetowego Opinie.pl, należącego do IQS. Wzmacnia efektywność kampanii programatycznych i social mediowych.
Dzięki panelowi Opinie.pl mamy dostęp do najwyższej jakości danych deklaratywnych, pochodzących od ponad 120 tys. aktywnych użytkowników. Każdego z nich opisuje ponad 70 zmiennych - mówi Grzegorz Giza, Chief Growth Officer w IQS. - W porównaniu z profilami estymowanymi na podstawie zachowań w sieci, mamy tu do czynienia z informacjami z tzw. pierwszej ręki. To, że ktoś lubi strony o zwierzętach nie oznacza, że posiada pupila. Jednak dla reklamodawcy oferującego karmę dla zwierząt będzie to nietrafiony rekord, a tak właśnie budowane są standardowe profile w sieci. Podobnie jest z wiekiem podawanym w serwisach social mediowych. Dzięki danym z panelu Opinie.pl mamy pewność, że trafiamy do realnego, biznesowego targetu konkretnej kampanii, a nie do estymowanych profili.
Nasze rozwiązanie daje zupełnie nowe możliwości realizacji kampanii digitalowych - mówi Piotr Hurnik, Business Development Director w Booost. - Data Booster to połączenie wartościowego źródła danych IQS z kompetencjami mediowymi Booost. Dzięki temu, że należymy do jednego holdingu (Mediacap SA), dane są bezpieczne, a jednocześnie możemy włączać je do naszych kampanii, by znacznie podnieść ich jakość. Oficjalny launch projektu, który odbędzie się 10 września podczas webinaru “Data Booster”, poprzedziliśmy konsultacjami rynkowymi z wybranymi klientami. Na ich podstawie już dziś wiemy, że zarówno poprawa wskaźników standardowych kampanii, jak i możliwość dotarcia do unikatowych konsumentów, trudno uchwytnych za pomocą dotychczasowych działań stanowi ogromną wartość dla marketerów.
Grupa S/F to one-stop-shop złożony z wyspecjalizowanych agencji zajmujących się komunikacją w nowej, digitalowej rzeczywistości: Scholz & Friends Warszawa (platformy komunikacyjne offline/online), The Digitals (content, który konwertuje), Booost (performance e-commerce) i EMLAB (eventy online/offline). Tworzy synergię z LTTM, Gameset i IQS. Wszystkie należą do holdingu giełdowego Mediacap SA.
IQS - polska firma badawczo-analityczna, posiadająca bogate portfolio produktów i narzędzi do realizacji projektów jakościowych, jak i ilościowych. Lider badań rynku online w Polsce, który od 26 lat skutecznie i sprawnie łączy nowoczesne technologie z wiedzą o zachowaniach konsumentów w świecie realnym i wirtualnym. IQS realizuje szereg autorskich projektów badawczych (badania syndykatowe) m.in. Świat Młodych, Kids Power czy Video Love Story.
Więcej informacji:
Grupa S/F Dorota Wojczak Head of Marketing tel. 505047473 d.wojtczak@scholz-and-friend.pl | IQS Beata Sadowska PR & Marketing Manager tel. 663 884 468 Beata.Sadowska@grupaiqs.pl |