1 października ruszyła pierwsza ogólnopolska kampania marki Vectra po dołączeniu Multimedia Polska do Grupy Vectra. Kompleksowe działania będą prowadzone w telewizji, digitalu, radio i OOH. Twarzą marki został Cezary Pazura. Autorem platformy kreatywnej jest agencja The Digitals.
W nowej kampanii nacisk położony jest na wzmocnienie wizerunku marki Vectra jako dostawcy błyskawicznego połączenia klientów z rozrywką. Symbolem tego połączenia stał się ultranowoczesny pociąg, a przewodnikiem do usług Vectry - Cezary Pazura - zapowiada Piotr Hassine, dyrektor zarządzający agencji The Digitals.
![Vectra_Loga_Artykuł.jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/6879/assets/241424/large-8ca8747a98e7938fed211c2c3dea82b4.jpg)
Na potrzeby kampanii Vectry w nowej sytuacji rynkowej przygotowaliśmy kompletnie zmienioną komunikację. Efekty tej pracy będzie można zobaczyć we wszystkich mediach wykorzystywanych przez markę - uzupełnia Piotr Hassine. - Aby ją wprowadzić, od kilku miesięcy pracowaliśmy nad konceptem strategicznym i kreatywnym kampanii, a także byliśmy zaangażowani w negocjacje z nową twarzą marki, którą rekomendowaliśmy do współpracy.