12 października marka Brita rusza z nową kampanią reklamową, opartą o hasło “Brita. Lubię ją.” Twarzą kampanii jest Olga Frycz. Za przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.
U podstaw nowej platformy komunikacyjnej Brity leży koncept lubienia siebie, czerpania radości z życia oraz świadomych wyborów podejmowanych w zgodzie ze sobą i swoim stylem życia. Brita pomaga w osiągnięciu takiego stanu poprzez dbanie o dobre samopoczucie swoich konsumentów, a wybór jej produktów to tylko jeden z przejawów podejmowania decyzji dobrych dla siebie i otoczenia. Tym samym, w przekazie kampanii istotne miejsce zajmuje troska o dobro ludzi i planety, a są to wartości bliskie marce. - mówi Józek Dutkiewicz, Creative Director w Scholz & Friends Warszawa.
Grupa S/F to one-stop-shop złożony z wyspecjalizowanych agencji zajmujących się komunikacją w nowej, digitalowej rzeczywistości: Scholz & Friends Warszawa (platformy komunikacyjne offline/online), The Digitals (content, który konwertuje), Booost (performance e-commerce) i EMLAB (eventy online/offline). Tworzy synergię z LTTM, Gameset i IQS. Wszystkie należą do holdingu giełdowego Mediacap SA.