Jeszcze bardziej niż pierwotnie, od wybuchu pandemii marketerzy zastanawiają się, jak osiągnąć maksymalną efektywność kosztową w czasach, gdy każdą złotówkę wydaną na działania reklamowe ogląda się kilka razy? Jak trafić bezpośrednio do grupy docelowej i osiągnąć mierzalny zwrot z inwestycji?
O ostrożnym i mądrym wydawaniu budżetów w epoce COVID-19 opowiadają nasi eksperci:
- Kamil Bolek - CMO grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset)
- Piotr Bombol - Managing Partner w agencji gaming marketingu Gameset
- Piotr Hurnik - Business Development Director w agencji Booost (Grupa S/F).
We wspólnej prezentacji przedstawiają dwa nowoczesne kierunki:
- influencer marketing oraz gaming marketing - jak generować jakościowy content i szeroki zasięg organiczny,
- programmatic - szczegółowo targetowane kampanie zapewniające precyzyjne dotarcie do grupy docelowej
i zastanawiają się, które z nich najskuteczniej wspierają osiągnięcie efektywności kosztowej w dzisiejszych czasach.
Zobacz bezpłatny webinar: