INFORMACJA PRASOWA 2021.08.03
Grupa Freundschaft wygrała przetarg na kampanię dla domu maklerskiego XTB. Projekt będzie realizowany w Polsce i za granicą.
Przedmiotem współpracy będzie międzynarodowa kampania. Działania obejmą przygotowanie materiałów komunikacyjnych, produkcję spotów
oraz sesji zdjęciowej.
oraz sesji zdjęciowej.
"W trakcie przetargu poszukiwaliśmy partnera, który potwierdzi zrozumienie dla celów biznesowych jakie stawiamy przed nową kampanią oraz zaproponuje kreatywny sposób na połączenie naszej oferty i kluczowych elementów strategii marki. Jesteśmy przekonani, ze agencja doskonale wywiąże się z tych założeń, a kampania osiągnie odpowiednie wyniki." - powiedział Szymon Szymański, Deputy Global Marketing Director w XTB
Agencja odpowiada za koncept oraz realizację wszystkich działań związanych z najbliższą kampanią marki XTB. Realizacja została powierzona agencji w ramach wygranego przetargu.
„Będziemy realizować na wskroś międzynarodowy projekt, ale niestety na tym etapie nie możemy zdradzać więcej szczegółów. Proces przetargowy był bardzo precyzyjny i szczegółowy, dlatego tym bardziej się cieszymy, że udało się nam go wygrać.” – komentuje Piotr Hassine, Chief Growth Officer Grupa Freundschaft.
***
Grupa Freundschaft to dawniej Scholz & Friends Warszawa, Emlab, The Digitals, Booost. Tworzy całościową komunikację dla marek - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą Polsce) należą do holdingu giełdowego Mediacap SA.
Grupa Freundschaft
ul. Mangalia 2a
Warszawa
tel. +48 22 463 86 48
wwwfreundschaft.pl