Firma telekomunikacyjna Netia (grupa Polsat Plus) wystartowała z telewizyjną kampanią reklamową pakietów światłowodowego internetu z TV pod hasłem "Mistrzowskie rozegranie w Netii".
Od początku września ruszy kampania OOH (out of home).Jak mówi Joanna Pędzińska, szefowa komunikacji marketingowej B2C w Netii, kampania, która potrwa do 10 października, wspiera sprzedaż promocyjnych pakietów światłowodowego dostępu do internetu nawet do 1 Gb/s z atrakcyjnymi usługami telewizyjnymi w cenie od 60 zł miesięcznie i trzema miesiącami na start gratis.Do telewizji operator przygotował spoty 30- i 15-sekundowe, które będą emitowane na antenach stacji Grupy Polsat Plus oraz TVN Discovery Polska.
Za kreację odpowiada agencja Freundschaft, spot wyprodukowała firma TFP, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.
***
Grupa Freundschaft to dawniej Scholz & Friends Warszawa, Emlab, The Digitals i Booost. Tworzy całościową komunikację dla marek - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu giełdowego Mediacap SA.
Grupa Freundschaft
Mangalia 2a
Warszawa
tel. +48 22 463 86 48