Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego Agencja Freundschaft ruszyła z kolejną odsłoną kampanii #FiltrujemyDlaBałtyku dla marki Brita - ekologicznym programem edukacyjnym adresowanym do szkół i rodzin. Celem programu jest ograniczenie ilości plastikowych śmieci trafiających do Bałtyku.
W ramach kampanii powstały interaktywne scenariusze zajęć szkolnych dla różnych grup wiekowych, materiały dla rodziców oraz materiały multimedialne: animacja z foką Britką w roli głównej, spoty video z prawdziwymi fokami z Stacji Morskiej w Helu oraz specjalne lekcje video o fokach i mikroplastiku. Materiały dostępne są na www.filtrujemydlabaltyku.pl. Miały też miejsce działania we współpracy ze Stacją Morską Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego - adopcja i wsparcie rehabilitacji Britki - foki, która w maju wróciła do środowiska naturalnego.
– Chcemy przysłużyć się Bałtykowi nie tylko przez produkty, ale również przez edukację na temat naszego morza. Dlatego uruchomiliśmy program #FiltrujemyDlaBałtyku, który umożliwia prowadzenie działań równolegle na kilku płaszczyznach – mówi Maja Kulikowska, Marketing Manager z BRITA Polska.
- Bardzo cieszymy się z zaufania, jakim obdarzyła nas BRITA. Praca przy tym projekcie, poza wyzwaniem zawodowym, jest też dla nas ogromną przyjemnością. Przygotowaliśmy działania będące zarówno odpowiedzią na palące potrzeby społeczne, a jednocześnie idealnie odzwierciedlają filozofię i wartości marki, które i my jako agencja współdzielimy – mówi Magdalena Korczak, Client Service Director, Freundschaft.
Za koncepcję projektu, rozwój aktualnej platformy komunikacji marki Brita oraz koordynację współpracy ze Stacją Morską odpowiada agencja Freundschaft (dawniej: Scholz&Friends Warszawa | Grupa S/F). Zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.
***
Grupa Freundschaft to dawniej Scholz & Friends Warszawa, Emlab, The Digitals i Booost. Tworzy całościową komunikację dla marek - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu giełdowego Mediacap SA.
Grupa Freundschaft
Mangalia 2a
Warszawa
tel. +48 22 463 86 48
www.freundschaft.pl