Freundschaft The Digitals wygrała przetarg na kampanię launchującą markę Viaplay na polskim rynku. Nowa platforma streamingowa Viaplay jest dostępna wnaszym kraju od początku sierpnia.
Przedmiotem współpracy jest kampania związana z rozpoczęciem działania marki na polskim rynku. Działania objęły przygotowanie materiałów kampanijnych i produkcję spotów. Agencja odpowiada za koncept oraz realizację wszystkich materiałów w tym spotów tv, radiowych, materiałów ooh i digital. Wraz z koncepcją kreatywną agencja zarekomendowała również postać hosta – stand-upera Karola Rucińskiego, który postara się przybliżyć nową markę polskim konsumentom. Kampania skupia się na konsumentach i różnych okolicznościach korzystania z usług Viaplay. Za produkcję spotów odpowiadał Videlec.
Realizacja kampanii została powierzona agencji w ramach wygranego przetargu.
***
Grupa Freundschaft to dawniej Scholz & Friends Warszawa, Emlab, The Digitals i Booost. Tworzy całościową komunikację dla marek - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing) i live experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LTTM (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) należą do holdingu giełdowego Mediacap SA.