Rynek inwestycji zmienił się radykalnie na przestrzeni ostatnich lat. Kiedyś była to domena wąskiej grupy, dzisiaj inwestuje znacznie więcej osób.
Szukaliśmy formuły, która pozwoli mówić nam o produkcie w przystępny sposób i nie będzie kolejnym nudnym testimonialem. Stworzyliśmy dynamiczny, lekki spot, w którym postać Joanny Jędrzejczyk stała się pretekstem do zaprezentowania szerokiego wachlarza produktów inwestycyjnych dostępnych w XTB i pokazania jak wiele różnych osób może inwestować z XTB - od mistrzyni sportów walki po dziewczynę z recepcji. Oprócz spotu głównego o długości 1:10 min., przygotowaliśmy skróty do 30 i 20 s., a także dodatkowe video do digitalu i bumpery."
Natalia Wrońska-Pietrzak, senior copywriter Freundschaft The Digitals
Mediacap SA.
Grupa Freundschaft
Mangalia 2a
Warszawa
+48 22 463 86 48
www.freundschaft.pl