XTB ogłasza dynamiczny start swojej najnowszej kampanii marketingowej przygotowanej przez agencję Freundschaft.
Nowe spoty przeniosą widzów do fascynującego Uniwersum XTB, stanowiącego idealne miejsce dla każdego inwestora w poszukiwaniu odpowiednich produktów. W głównej roli pojawiają się sami inwestorzy, których przewodnikiem i ambasadorem marki XTB jest słynny bramkarz, Iker Casillas. To właśnie on oprowadza nas po Uniwersum XTB, stopniowo odkrywając ich wybory inwestycyjne i sposób zarządzania finansami za pomocą aplikacji XTB.
W ramach nowej kampanii XTB promuje swoją ofertę bez prowizji za zakup akcji i ETF-ów, a także zachęca do korzystania z aplikacji mobilnej. Te działania marketingowe obejmują 12 rynków, w tym Polskę, gdzie XTB jest szczególnie aktywnym graczem.
Spoty reklamowe z udziałem Ikera Casillasa zadebiutują także w telewizji w Hiszpanii, Portugalii i Włoszech już 2 października. Nieprzypadkowo Iker Casillas powraca jako twarz marki XTB, po przedłużeniu kontraktu w kwietniu tego roku. Były zawodnik Realu Madryt nadal będzie pełnić rolę globalnego ambasadora marki, promując produkty inwestycyjne i aplikację mobilną XTB na kluczowych rynkach.
Cała kampania została nakręcona w Warszawie, a za jej kreację odpowiada agencja Freundschaft, a produkcją spotów zajęła się firma Dobro.
***
Nazywamy się Freundschaft, co z niemieckiego znaczy Przyjaźń. Jesteśmy po niemiecku pragmatyczni i po przyjacielsku szczerzy. Jak mówimy, tak robimy. Od przygód na jeden projekt wolimy związki długoterminowe. Jak ktoś do nas dołączy, to na długo. Jeśli postanowi coś zmienić, to po jakimś czasie wraca. Specjalizujemy się w platformach kreatywnych i proponujemy rozwiązania, które po prostu działają i często żyją dłużej niż jedna kampania. W ten sposób lepiej służą produktom i konsumentom. Bo platforma to jak postawienie marki na nogi, a że sami twardo stąpamy po ziemi to wiemy jakie to ważne.