Nasza kampania w przestrzeni miejskiej zapowiada między innymi nowości programu: „Doda. Dream Show”, „The Real Housewives. Żony Warszawy” i „Temptation Island Polska” oraz serial „Teściowie”. W ofercie stacji pojawią się także kontynuacje, m.in. „Nasz nowy dom” z nową prowadzącą i „Twoja twarz brzmi znajomo 19”.
W ramówce Polsatu na jesień 2023 dominują programy reality show. Nie zabraknie też nowego programu Dody, która tym razem nie będzie jednak szukać miłości. Przed nami również kolejna polska odsłona zagranicznego formatu, czyli warszawskie “The Real Housewives” Przed nami trzy nowe programy reality show, które otrzymały miejsca w prime timie ramówki. Są to:“Doda. Dream Show” – poniedziałki, godz. 20:05. Premiera 4 września, “The Real Housewives. Żony Warszawy” – środy, godz. 20:05 oraz “Temptation Island Polska” – środy, godz. 21:05.
Ponadto kontynuowane będą najpopularniejsze formaty stacji, czyli m.in. “Nasz nowy dom” (czwartki, godz. 20:05), “Ninja Warrior Polska” (8. edycja, wtorki, godz. 20:05) i “Twoja twarz brzmi znajomo” (19. edycja, piątki).
Ogólnopolska kampania widoczna na nośnikach reklamy zewnętrznej i w digitalu przygotowana została przez zespół Freundschaft.
***
Nazywamy się Freundschaft, co z niemieckiego znaczy Przyjaźń. Jesteśmy po niemiecku pragmatyczni i po przyjacielsku szczerzy. Jak mówimy, tak robimy. Od przygód na jeden projekt wolimy związki długoterminowe. Jak ktoś do nas dołączy, to na długo. Jeśli postanowi coś zmienić, to po jakimś czasie wraca. Specjalizujemy się w platformach kreatywnych i proponujemy rozwiązania, które po prostu działają i często żyją dłużej niż jedna kampania. W ten sposób lepiej służą produktom i konsumentom. Bo platforma to jak postawienie marki na nogi, a że sami twardo stąpamy po ziemi to wiemy jakie to ważne.