Na początku lutego wystartowała pierwsza na polskim rynku kampania Balea, marki własnej dm Drogerie. Komunikacja pod hasłem „Twoja nowa ulubiona marka”, której celem jest budowanie świadomości marki to efekt rozszerzonej współpracy agencji Freundschaft i jej obecnego Klienta dm Drogerie. Freundschaft odpowiada za koncept kreatywny oraz realizację kampanii offline i online wraz z konkursem wyłaniającym ambasadorkę/a Balea.
Balea marka dm drogerie
Działania objęły przygotowanie materiałów online w tym ponad 200 różnych formatów digital, strony internetowej, kanałów SoMe (IG, FB, TikTok), współpracę z influenserkami z kategorii beauty & care, produkcję sesji zdjęciowej i spotów w tym animacji poklatkowych. Agencja odpowiada także za koncept kreatywny i przygotowanie materiałów POS - obecnych w sklepach dm Drogerie. Kampania rozpoczęła się 01.02.2024 i zakończy się 29.02.2024 wyłonieniem w konkursie polskiej ambasadorki marki Balea.
Balea to jeden z najpopularniejszych brandów dm Drogerie w Niemczech i bardzo cieszymy się, że robi furorę także w Polsce. Od ponad 25 lat istnienia marki w swojej ofercie zgromadziła ponad 600 kosmetyków do pielęgnacji. Dba o swoich klientów od stóp do głów i właśnie w tej dbałości można zaobserwować nasze podobieństwo. My również dostarczmy naszym Klientom rozwiązania kompleksowe. Taka jest właśnie kampania Twoja nowa ulubiona marka. Obsługujemy ją w całości, włączając także cały performance marketing, co jest poszerzeniem naszych kompetencji w obrębie Klienta dm Drogerie – mówi Magdalena Korczak, Deputy Managing Director Freundschaft.
Kolejna odsłona kampanii planowana jest już z nową twarzą marki.
By w pełni rozwinąć jej potencjał postanowiliśmy lokalnie poszukać polskiego ambasadora marki Balea, a klientów zachęcić do zakupów i dalszego jej poznania oferując im specjalny rabat w aplikacji dm - mówi Hubert Iwanowski, dyrektor obszaru marketingu i zakupów w Polsce. - Działamy równolegle we wszystkich naszych kanałach uzyskując synergię, która pozwala nam dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Zależy nam na tym, aby nasi klienci tworzyli indywidualne, osobiste doświadczenia zakupowe, wybierając dla siebie ulubione produkty ze świata naszych marek, w zależności od potrzeb i upodobań - dodaje Iwanowski.
Realizacja kampanii została powierzona agencji w ramach obecnej obsługi. Tak duża kampania w digitalu wpisuje się w scope of work i umiejętności agencji, która nie skupia się wyłącznie na budowaniu platform i kampaniach 360, ale również ma bogate doświadczenie i znaczące portfolio w obszarach performance media, social media czy szeroko rozumianym experience (od eventów offline po międzynarodowe wydarzenia online).
Realizacja kampanii została powierzona agencji w ramach obecnej obsługi. Tak duża kampania w digitalu wpisuje się w scope of work i umiejętności agencji, która nie skupia się wyłącznie na budowaniu platform i kampaniach 360, ale również ma bogate doświadczenie i znaczące portfolio w obszarach performance media, social media czy szeroko rozumianym experience (od eventów offline po międzynarodowe wydarzenia online).
***
Grupa Freundschaft to jedna z największych niezależnych agencji na polskim rynku, należąca do holdingu Mediacap. Składa się ponad 150 ekspertów różnego szczebla i profesji, łączących wiedzę i zrozumienie rynku z kreatywnością. Freundschaft tworzy całościową komunikację dla marek - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing), online i ofline experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LifeTube (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (agencją badawczą) wyróżnia się na rynku kompleksowością swoich usług.
Kontakt dla mediów:
Karolina Blair
Grupa Freundschaft
ul. Mangalia 2a
Warszawa
tel. +48 22 463 86 48
wwwfreundschaft.pl