Drogerie dm rozstrzygnęły przetarg na obsługę mediów we wszystkich kanałach w najbliższym roku. Przetarg wygrała agencja Freundschaft, która zapewnia Klientowi komunikacje 360 stopni od doradztwa strategicznego koncepcji kreatywnej, obsługi ATL, BTL i Digital, po performance media.
Postępowanie miało charakter międzynarodowy. Agencja Freundschaft z racji kompetencji mediowych w zespole oraz doskonałej znajomości codziennych potrzeb Klienta z sukcesem podjęła się rywalizacji.
„Bardzo jesteśmy dumni, że Klient kolejny raz nam zaufał. Uważamy, że najlepszy newbiznes to obecny biznes, dlatego dbamy o naszych Klientów najlepiej jak możemy poszerzając kompetencje i zakresy, w których możemy im pomagać. Grupa Freundschaft to zarówno klasyczne usługi 360 jak i właśnie media (digital i offline) a także eventy, więc na co dzień możemy być realnym wsparciem dla działu marketinguw wielu potrzebnych mu dziedzinach”- mówi Piotr Hassine Chief Growth Officer w Grupie Freundschaft.
„W pracy dla dm Drogerie na co dzień musimy się wykazać ekspertyzą zarówno w zakresie planowania mediów offline wspierających ruch i sprzedaż w sklepach lokalnych z wykorzystaniem radio, ooh jak i działań digitalowych z naciskiem na mobile. Praca dla dm Drogerie, to też budowanie rozpoznawalności marki poprzez wizerunkowy online i performance wspierający kanał ecommerce Klienta. Całość tworzy bardzo złożony ekosystem i niezmiernie się cieszymy, że będziemy mieli okazjędbać i rozwijać go wspólnie z Klientem”
Maciej Kapuściński, Media Directorw Grupie Freundschaft
Drogerie dm posiadają ponad 4 000 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 79 000 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2022/2023 dm odnotowały sprzedaż w wysokości 15,9 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 14 krajach europejskich. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea, czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych Alverde czy BabyLove. Sieć nieustannie pracuje nad optymalizacją wszystkich swoich procesów, by wywiązać się z odpowiedzialności za zrównoważony rozwój w całej Europie. W Polsce dm posiada 23 sklepy stacjonarne oraz sklep online, działający pod adresem: www.dm.pl
Grupa Freundschaft
ul. Mangalia 2a
Warszawa
tel. +48 22 463 86 48
wwwfreundschaft.pl