INFORMACJA PRASOWA 2024.03.25
Po raz piąty agencja Freundschaft odpowiada za przygotowanie kampanii całej ramówki Polsatu. Materiały do wiosennej ramówki Polsatu zostały przygotowane z wykorzystaniem generatywnego AI.
Kampania widoczna jest na billboardach, siatkach, citylightach oraz w kanałach digital. Tym razem Agencja, w porozumieniu z Klientem, zdecydowała się skorzystać szerzej z możliwości AI zmieniając proces powstawania materiałów kreatywnych. Poza materiałami przygotowanymi w oparciu o tradycyjną sesję fotograficzną z gwiazdami wykorzystaliśmy nowe narzędzia bazujące na generatywnym AI. Najszersze ich wykorzystanie miało miejsce przy materiałach promujących kolejny sezony Ninja Warrior Polska gdzie prawie cały key visual składa się z elementów wygenerowanych w AI.
W kampanii wiosennej ramówki Polsatu dominują programy znane i lubiane. Po przerwie stacja wróciła z 14. edycją tanecznego show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”. Uczestnikami wiosennej odsłony są Roksana Węgiel, Małgorzata Ostrowska-Królikowska, Julia „Maffashion” Kuczyńska, Anita Sokołowska, Dagmara Kaźmierska, Beata Olga Kowalska, Filip Chajzer, Maciej Musiał, Kamil Baleja, Krzysztof Szczepaniak, Adam Kszczot i Aleksander Mackiewicz.
W tym sezonie nie zabraknie również hitowego programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. To już 20., jubileuszowy, sezon programu, w którym zmierzą się znakomici artyści. W edycji „Najlepsi!” wystąpią: Katarzyna Skrzynecka, Aleksandra Szwed, Maria Tyszkiewicz, Barbara Kurdej-Szatan, Stefano Terrazzino, Kacper Kuszewski, Filip Lato i Mateusz Ziółko.
„Kampania ramówki Polsatu to wielkie przedsięwzięcie organizacyjny. Kilkanaście projektów prowadzonych równolegle. Szereg sesji zdjęciowych. Bardzo się cieszę, że udało nam się wspólnie z klientem skorzystać z nowych możliwości. Praktycznie w każdym KV korzystaliśmy z generatywnej AI. Bardzo przyspiesza nam to pracę w zakresie planowania sesji, ale i w przygotowaniu pełnoprawnych projektów bez odwiedzania studia. Czego świetnym przykładem jest key visul programu Ninja Warrior Polska”
Bartek Koj, Head of Design Grupy Freundschaft
W ramach prowadzonych kampanii przygotowane zostały również materiały promujące programy informacyjne Polsat News, Polsat News Polityka, Wydarzenia 24 oraz Interii Wydarzenia. "Lepsza Polska" Doroty Gawryluk to natomiast zupełna nowość ramówce Polsatu i Polsat News.
***
Grupa Freundschaft to największa niezależna agencja na polskim rynku, należąca do holdingu Mediacap. Składa się ponad 150 ekspertów różnego szczebla i profesji, łączących wiedzę i zrozumienie rynku z kreatywnością. Freundschaft tworzy całościową komunikację dla marek - od platform komunikacyjnych, przez content online (social, video, influencer & gaming marketing), online i ofline experience, po prosprzedażowe działania performance. Razem z LifeTube (największą grupą influencer marketingu i gamingu w regionie) oraz IQS (piątą agencją badawczą w Polsce) wyróżnia się na rynku kompleksowością swoich usług.
Kontakt dla mediów:
Karolina Blair
Grupa Freundschaft
ul. Mangalia 2a
Warszawa
tel. +48 22 463 86 48
wwwfreundschaft.pl