W tegorocznym raporcie "Agencje reklamowe i domy mediowe" Freundschaft uzyskał pozytywną ocenę. Uwagę przykuwa znaczna poprawa wyników w badaniu satysfakcji klientów.
W ubiegłym roku grupa Freundschaft skupiła się na wzmacnianiu pozycji w obszarze usług mediowych i eventowych, co zaowocowało rozszerzeniem współpracy z kluczowymi klientami takimi jak dm Drogerie, home.pl czy Deloitte. Nawiązała nowe relacje z Plus na kartę, Popeyes, Bio Madent oraz Lucky Duck Games. Rok 2023 przyniósł także dynamiczny wzrost obrotów do wysokości 66,2 mln zł. Mimo sukcesów agencja musiała się także zmierzyć z niektórymi wyzwaniami, w tym ze stratą budżetów od klientów takich jak Vectra i PMI. Jednym z istotnych kierunków rozwoju było także intensywne badanie i wdrażanie technologii generatywnego AI.
Bardzo dziękujemy za docenienie naszych starań. Cieszymy i kłaniamy się naszym klientom za wysokie oceny! Szczególnie doceniamy (5,4) w kategorii "oferuje usługi 360 stopni".
Ania Koszur, CEO Freundschaft
W badniu Freundschaft poprawił większość swoich wyników na wymiarach szczegółowych. Agencja wyróżnia się kompleksową obsługą digital i znajomością kategorii produktowej oraz sytuacji rynkowej swoich klientów. W raporcie zostały ujęte dane obejmują łączne wyniki finansowe marek handlowych: Freundschaft, Freundschaft TheDigitals i Freundschaft Commerce raportowane w wynikach spółek: Freundschaft sp. z o.o., Grupa Freundschaft sp. z o.o. oraz częściowo Mediacap sp. z o.o.