Polpharma – największy polski producent leków i agencja The Digitals (Grupa S/F) podpisały umowę ramową o współpracy. Pierwszym projektem realizowanym w ramach umowy jest serwis „Zdrowe Oko” dedykowany lekarzom Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ).
Dział eMarketingu Polpharmy cały czas poszukuje nowych rozwiązań i narzędzi, żeby jeszcze efektywniej prowadzić działania digitalowe. Od lat kreujemy trendy i wyznaczamy dobre praktyki dla całej branży farmaceutycznej w Polsce. Wierzymy, że doświadczenie i entuzjazm The Digitals bardzo nam w tym pomoże
mówi Grzegorz Firczyk, Dyrektor Działu eMarketingu w Polpharmie.
Bardzo się cieszymy, że udało nam się nawiązać współpracę z tak uznaną marką jak Polpharma. Od dłuższego czasu pracujemy wspólnie nad kilkoma projektami i już niebawem będziemy mogli pochwalić się kolejnymi realizacjami
- komentuje Piotr Hassine, Managing Director The Digitals (Grupa S/F).