Związek „Polskie Mięso” rozpoczął ogólnopolską kampanię dotyczącą mięsa wieprzowego i drobiowego pod hasłem Pewne jest jedno. Polskie mięso. Głównym celem działań jest zwiększenie świadomości i wiedzy wśród konsumentów na temat walorów mięsa wieprzowego i drobiowego oraz walka ze stereotypami na jego temat. Ambasadorami akcji zostali Beata Śniechowska i Tomasz Czajkowski. Kampania będzie miała swoją odsłonę w kanałach online
i offline.
z najlepszych na świecie pod względem jakościowym. Co za tym idzie, Polska jest nr 1 pod względem eksportu mięsa w Europie.
Kampania „Marka Polskie Mięso” to przede wszystkim walka ze stereotypami oraz podniesienie świadomości społeczeństwa na temat roli mięsa w diecie człowieka. Edukacja konsumenta ma na celu pokazanie jak wysoki poziom prezentuje obecnie produkcja mięsa drobiowego oraz wieprzowego, jak ważna jest jego rola w zbilansowanej diecie, a także prawidłowej pracy organizmu. Na „tak” dla polskiego mięsa przemawia nie tylko jego jakość i smak, ale przede wszystkim twarde dane: wzrost konsumpcji i idący za nim wzrost sprzedaży zarówno na rynku polskim jak i poza granicami naszego kraju. Najważniejszym celem jest jednak dla nas uświadomienie konsumentom, dlaczego warto wybierać polskie mięso.
Witold Choiński, prezes zarządu Związku „Polskie Mięso”
Kampania będzie miała swoją odsłonę również w kanale digital, gdzie jej główną osią będzie video kontent z hasłem przewodnim – Białe czy czerwone? Działania będą prowadzone na Facebooku, Instagramie oraz YouTube. Z kolei w TV i prasie działania obejmą product placement. Ambasadorzy akcji będą także obecni w programach śniadaniowych stacji TVN i Polsat.