Sylwia Kozłowska objęła stanowisko Senior Account Managera w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Wcześniej przez wiele lat pracowała w Saatchi&Saatchi Poland.
Sylwia Kozłowska posiada długoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Pierwsze kroki w reklamie stawiała w agencji Upstairs Young&Rubicam, pracując dla takich klientów, jak: Colgate Palmolive, Kia Motors i Komisja Europejska. Następnie od 2005 roku była zawiązana z Saatchi&Saatchi Poland, realizując kampanie dla marek z branży motoryzacyjnej - Toyota i Lexus, farmaceutycznej – Novartis, branży finansowej - Bank BPH oraz FMCG – obsługując m.in. marki Wedel i Carrefour.
Kozłowska specjalizuje się w kompleksowym prowadzeniu projektów zintegrowanych z obszarów ATL, BTL oraz Digital i social media. Na swoim zawodowym koncie ma także zarządzanie akcjami CSRowymi, wizerunkowymi i niestandardowymi. M.in. przez 3 edycje była zaangażowana w projekt Zwykły Bohater dla Banku BPH realizowany wspólnie z Onetem, TVN RMF FM oraz z akcjami TAK na dobrą sprawę i Zmieniaj Świat wokół siebie dla tej samej marki.
Obecnie w Scholz & Friends Warszawa Sylwia Kozłowska koordynuje bieżącą pracę kilkuosobowego zespołu i operacyjnie odpowiada za prowadzenie projektów dla MAXI ZOO w systemie 360 stopni. Raportuje bezpośrednio do Małgorzaty Wajdziak.