Z początkiem marca Małgorzata Wajdziak objęła stanowisko Account Directora w Scholz & Friends Warszawa. Wajdziak jest związana z agencją od września 2018 roku. Dotychczas była zatrudniona jako Account Supervisor.
Z początkiem marca Małgorzata Wajdziak objęła stanowisko Account Directora w Scholz & Friends Warszawa. Wajdziak jest związana z agencją od września 2018 roku. Dotychczas była zatrudniona jako Account Supervisor.
W ramach przejęcia nowych obowiązków Małgorzata Wajdziak odpowiada za obsługę Wirtualnej Polski, Maxi Zoo i Empiku. Wajdziak już wcześniej zarządzała kilkuosobowym zespołem, który wkrótce ma się powiększyć w związku z nowymi planami biznesowymi agencji. Małgorzata nadal raportuje bezpośrednio do Anny Koszur – Deputy Managing Directora i Marcina Jeziorskiego – CEO agencji.
Małgorzata Wajdziak pracuje w branży reklamowej od 2010 roku. Posiada bogate doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu projektów z obszarów ATL i Digital. Wcześniej była związana m.in. z Saatchi& Saatchi, gdzie realizowała kampanie dla marek Procter & Gamble i odpowiadała za rozwój HUBu Head & Schoulders w regionie CEE. Od 2015 roku na stanowisku Senior Account Manager w DDB & Tribal realizowała projekty 360 stopni dla klientów takich jak: T-Mobile, Unilever, MARS, Totalizator Sportowy, USP Zdowie, Galbani i Volkswagen.