Agencja The Digitals (Grupa S/F) przygotowała grę promującą OZWEEGO – nowy model butów marki adidas. Akcję wspierają influencerzy – Maffashion i Żabson. Projekt został zrealizowany w wyniku przetargu wygranego w oparciu o koncepcję opracowaną przez Biuro Kreacji firmy Marketing Investment Group - właściciela sieci salonów Sizeer.
W efekcie wygranego przetargu, agencja The Digitals (Grupa S/F) wykonała grę promującą nowy model butów marki adidas – OZWEEGO. Projekt przygotowany przez The Digitals (Grupa S/F) jest częścią dwuetapowego konkursu organizowanego przez sieć Sizeer. Do całej akcji zostali zaangażowani popularni influencerzy – Maffashion i Żabson.
Koncepcja gry nawiązuje do lat 90-tych oraz do historii i estetyki modelu OZWEEGO. Mechanizm i pomysł kreatywny oparto na kultowej grze Arkanoid. Użytkownik zbierając odpowiednie symbole lat 90-tych, jak kaseta magnetofonowa czy jojo, ma za zadanie rozbicie wszystkich klocków i odkrycie nowego modelu buta. Po uzyskaniu 2000 pkt w grze otrzymuje KOD, który upoważnia go do wzięcia udziału w drugim etapie konkursu.
The Digitals (Grupa S/F) odpowiada za produkcję oraz development gry. W ramach założonych rozwiązań kreatywnych agencja przygotowała również awatary Maffashion oraz Żabsona.
Pierwszy etap konkursu promującego OZWEEGO wystartował 28.08 i potrwa do 13.09, szczegóły akcji na stronie konkursu: OZWEEGOxSIZEER