Warsztaty kulinarne „Coś się święci” i finał kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje”.

16.04 w warszawskim Studio Alva Showroom odbyły się wielkanocne, rodzinne warsztaty kulinarne dla dziennikarzy i przedstawicieli mediów, których gospodarzem był Związek „Polskie Mięso”. Spotkanie było ostatnim wydarzeniem w ramach ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „M...
Anna Koszur awansuje na Managing Directora Scholz & Friends Warszawa

Anna Koszur, pełniąca dotychczas funkcję Deputy Managing Directora, awansowała na stanowisko Managing Directora agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).
EMLAB (Grupa S/F) zwycięzcą przetargu Otodom na organizację pierwszego konkursu dla branży nieruchomości.

Agencja EMLAB (Grupa S/F) wygrała przetarg na kompleksową realizację konkursu „Lider Nieruchomości” przeprowadzony przez serwis Otodom. To kolejny projekt z obszaru B2B, który EMLAB (Grupa S/F) zrealizuje dla najpopularniejszego serwisu ogłoszeń nieruchomości w Polsce. P...
Związek „Polskie Mięso” gospodarzem Top of the Top – kolacji dla najlepszych szefów kuchni.

21.03 w warszawskim ATM Studio miała miejsce uroczysta kolacja dla najlepszych szefów kuchni, której gospodarzem był Związek „Polskie Mięso”. Wśród setki zaproszonych gości znaleźli się wybitni szefowie kuchni oraz przedstawiciele branży gastronomicznej i mediów. Na stoł...
Scholz & Friends Warszawa autorem międzynarodowej kampanii eobuwie.pl

Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) przygotowała nową platformę komunikacyjną sklepu eobuwie.pl – Radość nie może czekać.
Scholz & Friends Warszawa współpracuje z Empik

Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) nawiązała długofalową współpracę z siecią Empik. W ramach umowy agencja odpowiada za przygotowanie kompleksowych działań komunikacyjnych w kanałach online i offline, w tym konceptu kreatywnego kampanii wizerunkowej – Wszy...
Małgorzata Wajdziak awansowała na stanowisko Account Directora w Scholz &Friends Warszawa (Grupa S/F).

Z początkiem marca Małgorzata Wajdziak objęła stanowisko Account Directora w Scholz & Friends Warszawa. Wajdziak jest związana z agencją od września 2018 roku. Dotychczas była zatrudniona jako Account Supervisor.
The Digitals i Polpharma z umową ramową. Startuje projekt „Zdrowe Oko”.

Polpharma – największy polski producent leków i agencja The Digitals (Grupa S/F) podpisały umowę ramową o współpracy. Pierwszym projektem realizowanym w ramach umowy jest serwis „Zdrowe Oko” dedykowany lekarzom Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ).
Otodom z kampanią “U siebie”

„Najbardziej sobą jesteś u siebie” – takie przesłanie towarzyszy nowej kampanii reklamowej Otodom. Spot telewizyjny trafi do emisji 23 lutego, a akcję promocyjną uzupełniać będą działania online, głównie w mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada agencja Scholz &a...
The Digitals (Grupa S/F) dla Polpharmy - startuje nowa strona Ranigastu.

Polpharma – największy polski producent leków i agencja The Digitals (Grupa S/F) realizują kolejny projekt w ramach długofalowej współpracy. Na podstawie zawartej umowy ramowej, agencja przygotowała nową odsłonę strony internetowej produktu leczniczego Ranigast.
Warsztaty kulinarne „Coś się święci” i finał kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje”.

16.04 w warszawskim Studio Alva Showroom odbyły się wielkanocne, rodzinne warsztaty kulinarne dla dziennikarzy i przedstawicieli mediów, których gospodarzem był Związek „Polskie Mięso”. Spotkanie było ostatnim wydarzeniem w ramach ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „M...
Anna Koszur awansuje na Managing Directora Scholz & Friends Warszawa

Anna Koszur, pełniąca dotychczas funkcję Deputy Managing Directora, awansowała na stanowisko Managing Directora agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).
EMLAB (Grupa S/F) zwycięzcą przetargu Otodom na organizację pierwszego konkursu dla branży nieruchomości.

Agencja EMLAB (Grupa S/F) wygrała przetarg na kompleksową realizację konkursu „Lider Nieruchomości” przeprowadzony przez serwis Otodom. To kolejny projekt z obszaru B2B, który EMLAB (Grupa S/F) zrealizuje dla najpopularniejszego serwisu ogłoszeń nieruchomości w Polsce. P...
Związek „Polskie Mięso” gospodarzem Top of the Top – kolacji dla najlepszych szefów kuchni.

21.03 w warszawskim ATM Studio miała miejsce uroczysta kolacja dla najlepszych szefów kuchni, której gospodarzem był Związek „Polskie Mięso”. Wśród setki zaproszonych gości znaleźli się wybitni szefowie kuchni oraz przedstawiciele branży gastronomicznej i mediów. Na stoł...
Scholz & Friends Warszawa autorem międzynarodowej kampanii eobuwie.pl

Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) przygotowała nową platformę komunikacyjną sklepu eobuwie.pl – Radość nie może czekać.
Scholz & Friends Warszawa współpracuje z Empik

Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) nawiązała długofalową współpracę z siecią Empik. W ramach umowy agencja odpowiada za przygotowanie kompleksowych działań komunikacyjnych w kanałach online i offline, w tym konceptu kreatywnego kampanii wizerunkowej – Wszy...
Małgorzata Wajdziak awansowała na stanowisko Account Directora w Scholz &Friends Warszawa (Grupa S/F).

Z początkiem marca Małgorzata Wajdziak objęła stanowisko Account Directora w Scholz & Friends Warszawa. Wajdziak jest związana z agencją od września 2018 roku. Dotychczas była zatrudniona jako Account Supervisor.
The Digitals i Polpharma z umową ramową. Startuje projekt „Zdrowe Oko”.

Polpharma – największy polski producent leków i agencja The Digitals (Grupa S/F) podpisały umowę ramową o współpracy. Pierwszym projektem realizowanym w ramach umowy jest serwis „Zdrowe Oko” dedykowany lekarzom Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ).
Otodom z kampanią “U siebie”

„Najbardziej sobą jesteś u siebie” – takie przesłanie towarzyszy nowej kampanii reklamowej Otodom. Spot telewizyjny trafi do emisji 23 lutego, a akcję promocyjną uzupełniać będą działania online, głównie w mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada agencja Scholz &a...
13
14
15
16
17
18
19